ΤΑ ΦΑΙΑ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ!

Είμαι ακόμα νέος,

Είμαι ακόμα μακρυά από τον θάνατο,

Κι έχω ήδη υποφέρει,

Από την πικρή μιζέρια του λαού.

Ακόμα κι αν η τύχη μου χαμογελάσει,

Η καρδιά μου δεν σε ξεχνά.

Σε υπηρετώ πιστά

Φαιέ Λόχε.


***

Ήδη κάποιοι δικοί μας έπεσαν,

από τα Χιτλερικά τάγματα.

Ακούω τον ήχο της καμπάνας

Υψώνω το χέρι!

Ορκίζομαι και ανανεώνω,

Tον όρκο που φώναξε Horst Wessel

Σε υπηρετώ πιστά

Φαιέ Λόχε.

***

Θα αγωνιστώ σκληρά και γενναία,

Μέχρι το αιματηρό τέλος,

Ώστε στο μακρινό μέλλον

η Γερμανία μου να αποκτήσει ειρήνη

και να σκορπίσω τριαντάφυλλα,

στην νίκη που μας χάρισε ο Θεός.

Σε υπηρετώ πιστά

Φαιέ Λόχε.

Ο ιστορικός κύκλος θα κλείσει μόνο με μια αντίστροφη νύχτα των μεγάλων μαχαιριών, την οποία ονειρευόμαστε και επιζητούμε. Δόξα στα Φαιά Τάγματα! Δόξα στο Φαιό Προλεταριάτο! 

Αφήστε ένα σχόλιο

