«Απ’ το Βελιγράδι στο Donbass», συνέντευξη με Σέρβους εθελοντές στις 12 Ιανουαρίου 2015. (Μέρος Α’)

Συναγωνίστριες και συναγωνιστές, μεταφράσαμε και σας παραθέτουμε το πρώτο μέρος της συνέντευξης των Σέρβων Εθνικιστών και Εθνικοσοσιαλιστών που μάχονται στην Νέα Ρωσία στο πλευρό των Ρώσων αδερφών μας. Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε σε Ρωσική Εθνικιστική ιστοσελίδα.

“Συνάντησα τα παιδιά το βράδυ της ημέρας επιστροφής τους από τα χαρακώματα της Νέας Ρωσίας. Ο μεγαλύτερος, ο Dusan, είχε επιστρέψει στην Μόσχα λίγο νωρίτερα, και συναντήθηκε το ίδιο πρωί με τους συμπολεμιστές του στον σταθμό. Το βράδυ δειπνήσαμε στη Μόσχα σε ένα ήρεμο μικρό εστιατόριο, όπου κατέγραψα αυτή τη συνέντευξη. Σκέψεις, συναισθήματα και συλλογισμοί από ανθρώπους οι οποίοι έχουν κρατήσει στα χέρια τους το όπλο και που μέχρι χθες ρίσκαραν τη ζωή τους.

Καταρχάς σας καλωσορίζω στην Μόσχα. Χαίρομαι που επιστρέψατε σώοι. Δεύτερον, σας ευχαριστώ εκ μέρους του διόλου αδιάφορου για την στάση σας και για την ετοιμότητά σας να πεθάνετε για τα πιστεύω σας, Ρωσικού λαού. Το εκτιμούμε και δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ. Ας αρχίσουμε με κάποιες πληροφορίες για σας. Πώς λέγεστε, από πού είστε και πόσων ετών είστε;

-Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια και το θερμό καλωσόρισμα. Λέγομαι Stephane, είμαι 27 ετών, είμαι από το Βελιγράδι (Σερβία). Είμαι οπαδός της ομάδας Rad Βελιγραδίου.

-Γεια σε όλους. Κι εγώ λέγομαι Stephane, είμαι 22 ετών. Είμαι κι εγώ από το Βελιγράδι, οπαδός της Rad.

-Εγώ είμαι ο μεγαλύτερος της παρέας. Λέγομαι Dusan κι είμαι 36 ετών. Είμαι κι εγώ από το Βελιγράδι και στηρίζω την Partizan.

Γνωριζόσασταν από πριν ή γνωριστήκατε στη Νέα Ρωσία;

Stephane (27): Εγώ είχα γνωρίσει τον Stephane σε κάποια εκδρομή. Με τον Dusan γνωριστήκαμε στη Νέα Ρωσία. Υπηρετούσαμε στην ίδια μονάδα.

-Πείτε μας πώς συνέβη. Ζούσατε ήρεμα στο Βελιγράδι και μια ωραία πρωία αποφασίσατε να συμμετάσχετε στον πόλεμο στην Νέα Ρωσία; Γιατί; Είχατε προηγούμενη στρατιωτική υπηρεσία;

Stephane (27): Ναι. Εγώ είχα υπηρετήσει στον Σερβικό στρατό, αλλά όχι επαγγελματικά. Ήταν εξάμηνη στρατιωτική θητεία. Υπηρέτησα την τελευταία υποχρεωτική θητεία του τακτικού στρατού. Την επόμενη χρονιά ο Σερβικός στρατός έγινε μισθοφορικός και τώρα απασχολεί μόνο συμβασιούχους και επαγγελματίες.

Stephane (22): Εγώ δεν είχα κάποια στρατιωτική θητεία και πριν τη Νέα Ρωσία δεν είχα πιάσει όπλο στο χέρι.

Dusan: Εγώ είχα συμμετάσχει στον πόλεμο στο Kosovo. Έζησα όλον τον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας από την πρώτη μέρα της έναρξής του. Αυτός είναι ο δεύτερος πόλεμος που ζω.

Η συνέχεια εδώ

Αφήστε ένα σχόλιο

