«ΕΛΛΗΝΕΣ» ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ: OI «ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΙ» TOY ΕΘΝΟΥΣ!

Του Σπάρτακου.

Λαϊκοί μας σύντροφοι. Οι «Έλληνες» εφοπλιστές δεν είναι απλά μια υποομάδα της μεγαλοαστικής άρχουσας τάξης αλλά μαζί με τους τραπεζίτες αποτελούν τα πραγματικά αφεντικά αυτού του τόπου που ξεπουλιέται και βιάζεται καθημερινά από το διεθνές κεφάλαιο και τους ντόπιους κοτζαμπάσηδες του πλούτου. Θα διαβάσετε αναλυτικά πως ένα σύνολο από 56 διατάξεις στον προϋπολογισμό κάθε έτους εξασφαλίζει την απόλυτη φορολογική απαλλαγή των εφοπλιστών και τη μεταφορά των βαρών σε όλο των υπόλοιπο οικονομικά ενεργό πληθυσμό (εργάτες, αγρότες, αυτοαπασχολούμενοι, δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι, άνεργοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, επιχειρήσεις παντός είδους εκτός των εφοπλιστικών).

Υπό την ανύπαρκτη όπως θα αποδείξουμε απειλή της απώλειας του ενός τρίτου από τις 200.000 θέσεις εργασίας του ναυτιλιακού κλάδου (περίπου 67.000) παρέχεται από το κράτος πλήρης φοροαπαλλαγή των εφοπλιστών. Βεβαίως η φοροαπαλλαγή τους δεν είναι προϊόν εκβιασμού αλλά προϊόν του άκρατου φιλελευθερισμού τον οποίο ενστερνίζεται η ντόπια δεξιά και κυρίως η ακροδεξιά και συνοψίζεται στη φράση του πρώην «αρχηγού» της ακροδεξιάς, Γ. Καρατζαφέρη σε μια ομιλία του στη βουλή: «Έχουμε μια μεγάλη άνθηση της ναυτιλίας, έρχεται η Νορβηγία και η Αγγλία και βάζει φορολογία. Εσείς λοιπόν γιατί δεν τους μαζεύετε όλους εδώ; Απαλλάξτε τους από όλα. Η σκόνη να μείνει από το χρήμα, λέει ο Εβραίος, όφελος είναι».

Είναι παροιμιώδης η Ιουδαϊκή ιδεολογική επιρροή στους “’Έλληνες” ακροδεξιούς, σύμφυτη με την ροπή τους προς την καπιταλιστική εκμετάλλευση και την μεταφέρουν ως νόσο με την οποία μολύνουν τόσο τον δήθεν αυτόνομο χώρο (που μόνο αυτόνομος δεν είναι…) όσο και τα κόμματα όπως η Χρυσή Αυγή στην οποία μετανάστευσαν ως πολιτικοί νομάδες την τελευταία δεκαπενταετία για να στεγάσουν τα προσωπικά τους συμφέροντα.

Η ανατομία της κοινωνικής εκμετάλλευσης.

Bi2LkZTCMAAmVeO

Ας δούμε λίγο τώρα το όργιο των φοροαπαλλαγών στους «Έλληνες περιούσιους» που ψηφίζεται κάθε χρόνο από τους υποτακτικούς τους. (πηγή)

Οι φοροαπαλλαγές αφορούν αφενός στα ίδια τα πλοία και αφετέρου στους δικαιούχους (δηλαδή πλοιοκτήτες, ναυτιλιακές επιχειρήσεις κλπ.). Τα πλοία χωρίζονται σύμφωνα με τον νόμο Ν. 27/1975 (βλ. παρακάτω) σε δύο κατηγορίες. Την κατηγορία Α, στην οποία ανήκουν τα μηχανοκίνητα φορτηγά πλοία, δεξαμενόπλοια, πλοία ψυγεία χωρητικότητας 3.000 κόρων, σιδηρά φορτηγά πλοία ξηρού και υγρού φορτίου, πλοία ψυγεία άνω των 500 και 3.000 κόρων με πλόες στα λιμάνια του εξωτερικού, επιβατηγά πλοία με πλόες σε λιμάνια εξωτερικού και επιβατηγά πλοία ολικής χωρητικότητας άνω των 500 κόρων που τουλάχιστον επί εξάμηνο έκαναν πλόες μεταξύ λιμανιών του εσωτερικού ή εσωτερικού και εξωτερικού ή μόνο εξωτερικού, για αναψυχή των επιβατών (περιηγητικά ή κρουαζιερόπλοια) και την κατηγορία Β στην οποία ανήκουν τα λοιπά μηχανοκίνητα πλοία, ιστιοφόρα και πλοιάρια γενικώς.

Τα κέρδη των πλοίων απαλλάσσονται πλήρως:

1. από οποιοδήποτε φόρο εισοδήματος,

2. από κάθε φορολογία ή υπεραξία που μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την πώληση πλοίου, είτε από την είσπραξη ασφαλιστικής αποζημίωσης είτε από άλλη αιτία,

3. από τον φόρο εισοδήματος (των καθαρών κερδών) ή μερισμάτων κάθε ημεδαπής ή αλλοδαπής εταιρείας που εκτός από τα πλοία έχει κι άλλες εκμεταλλεύσεις.

Απαλλάσσονται από φόρο τα πλοία:

4. κατηγορίας Α που ναυπηγούνται στην Ελλάδα,

5. κατηγορίας Α που υφίστανται επισκευές και οι δαπάνες καλύπτονται με εισαγωγή συναλλάγματος (μέχρι 50%),

6. κατηγορίας Β (κατά 2/3) τα νεώτερα των 20 ετών και τα 10-15 ετών (τα νηολογημένα σύμφωνα με τους ελληνικούς νόμους),

7. κατηγορίας Β καθώς και φορτηγά ηλικίας κάτω των 10 ετών,

8. φορτηγά κάτω των 30 ετών,

9. κατηγορίας Β που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα,

10. κατηγορίας Α μικρότερα των 10 ετών,

11. όλα τα κατηγορίας Α που εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ελληνικών και ξένων λιμανιών αλλά και όλα που ναυπηγήθηκαν στην Ελλάδα.

Απαλλάσσονται επίσης:

12. από κάθε φόρο, τέλος ή εισφορά ή κρατήσεις υπέρ του δημοσίου ή κάποιου τρίτου το εισόδημα που αποκτάται από γραφεία ή υποκαταστήματα αλλοδαπών ναυτιλιακών επιχειρήσεων που εγκαθίστανται στην Ελλάδα,

13. το ίδιο ισχύει και για εισόδημα που δημιουργείται από εκμετάλλευση πλοίων και στο εξωτερικό και μάλιστα την απαλλαγή απολαμβάνουν και όλοι οι συνέταιροι και οι μέτοχοι,

14. από κάθε τέλος και τα έγγραφα που συντάσσονται για την εφαρμογή του ισχύοντος από το 1975 νόμου,

15. από το φόρο κύκλου εργασιών και από τα τέλη κυκλοφορίας τα τουριστικά επαγγελματικά πλοία ή πλοιάρια και οι βενζινάκατοι επαγγελματικής ή ιδιωτικής χρήσης,

16. από κάθε φόρο ή τέλος ή εισφορά το εισόδημα που αποκτάται από εταιρείες χαρτοφυλακίου που κατέχουν αποκλειστικά μετοχές Ελληνικών πλοιοκτητριών υπό Ελληνική σημαία. Ακόμα και τα έγγραφα που συντάσσονται για τη διανομή κερδών, τα δάνεια και τις καταθέσεις, οι εγγραφές και τα δικαιολογητικά απαλλάσσονται από όλα τα παράβολα. Στο σημείο αυτό ας θυμηθούμε όλοι τα παράβολα που πληρώνουμε ακόμα και για μια αίτηση στο δημόσιο, πχ για μια θέση μερικής και κακοπληρωμένης απασχόλησης με ελάχιστες έως ανύπαρκτες πιθανότητες πρόσληψης ή για να παντρευτούμε, να βαφτίσουμε το παιδί μας κλπ.

Μειώνεται ο φόρος:

17. Στα πλοία Α και Β κατηγορίας που αργούν λόγω ελλείψεως εργασίας ή επισκευών ή άλλης αιτίας,

18. κατά 50% σε πλοία και κρουαζιερόπλοια Α και Β κατηγορίας,

19. κατά 60% σε επιβατικά πλοία, μηχανοκίνητα και ιστιοφόρα,

20. κατά 75% στα αλιευτικά πλοία,

21. κατά 50% στα Β κατηγορίας πλοία 10-20 ετών,

Σαν αιτιολογία αυτών -αλλά και των υπολοίπων 35 φοροαπαλλαγών που λόγω χώρου παραλείψαμε- αναφέρονται η ενίσχυση της ναυτιλίας, η ανάπτυξη, τα κίνητρα για εισροή συναλλάγματος και άλλες ευγενείς προθέσεις. Πουθενά στην ειδική στήλη δεν εμφανίζεται το κόστος σε χαμένα κρατικά έσοδα, ενώ οι διάρκειες αυτών των φοροαπαλλαγών είναι κατά τεκμήριο απεριόριστες. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπαμε εδώ τι παραπάνω προσφέρουν οι φορολογικοί παράδεισοι του Παναμά ή του Αγ. Βικέντιου στους «Έλληνες» εφοπλιστές που, προκειμένου να μην πληρώσουν ούτε καν σε 5 Έλληνες ναυτικούς ένα μισθό, «ξενιτεύονται» σπέρνοντας τον «περιούσιο» πολιτισμό της απληστίας στα πέρατα του κόσμου.

Ο προϋπολογισμός ασχολείται και με την φοροαπαλλαγή των δικαιούχων (πλοιοκτητών, ναυτιλιακών επιχειρήσεων κλπ) σε 12 επιπλέον σελίδες. Ενδεικτικά:

-100% φοροαπαλλαγή επενδύσεων ναυπήγησης και επισκευής παραδοσιακών σκαφών για επενδύσεις πάνω από 150.000 ευρώ.

-Απαλλάσσεται από το φόρο εισοδήματος το εισόδημα που αποκτάται από εταιρεία επενδύσεων στην ποντοπόρο ναυτιλία καθώς και το εισόδημα των κατόχων μερισμάτων.

-Με τον ίδιο τρόπο απαλλάσσονται και οι ημεδαπές επιχειρήσεις με αντίστοιχο αντικείμενο εργασιών ή υπηρεσιών.

-Απαλλάσσονται από το φόρο εισοδήματος και τα κέρδη από την εκμετάλλευση ιδιόκτητων πλοίων με ελληνική σημαία.

-Απαλλάσσεται από φόρους και η υπεραξία λόγω εκποίησης, αποζημίωσης ασφαλιστικής ή από άλλη αιτία.

-Απαλλάσσονται ακόμα και τα δάνεια αλλά και οι καταθέσεις των μετόχων.

-Απαλλάσσονται και οι αλλοδαπές εταιρείες αν εγκατασταθούν ή ιδρύσουν υποκαταστήματα στην Ελλάδα.

– Απαλλάσσονται από το φόρο εισοδήματος τα κέρδη αλλά και τα μερίσματα που διανέμει εταιρεία που έχει υπαχθεί στο Ν.27 και διαχειρίζεται πλοία με Ελληνική ή ξένη σημαία!

Ακόμα και από τους ειδικούς φόρους κατανάλωσης απαλλάσσονται με διατάξεις του προϋπολογισμού και οι πλοιοκτήτες, για να αγοράζουν φτηνό ουίσκι και πούρα. Σκανδαλώδης τέλος είναι η απαλλαγή τους από ΦΠΑ των αγορών στην Ελλάδα προϊόντων που προορίζονται για τις τροφοδοσίες στα πλοία τους. Υπάρχουν καταγγελίες ότι ακόμα και τα πάγια έξοδα των γραφείων τους «φορτώνονται» στα απαλλαγμένα από ΦΠΑ έξοδα των πλοίων.

Κάποιος μπορεί να σκεφθεί ότι μεταξύ αυτών των φοροαπαλλαγών κάποιες είναι απολύτως λογικές

όπως για παράδειγμα να απαλλάσσονται από φόρους οι εγχώριες επενδύσεις εφόσον πληρούν κάποια κριτήρια ως προς το είδος της επένδυσης. Αυτό όμως θα πρέπει να συμβαίνει με όλους τους κλάδους όχι μόνο με τους εφοπλιστές. Σκεφθείτε ότι ακόμα για να επισκευάσετε το σπίτι σας χρειάζεστε άδεια οικοδομής η οποία απαιτεί να πληρώσετε κάποια σημαντικά τέλη στο κράτος. Όμοια οι κατασκευαστές, οι βιομήχανοι όλοι φορολογούνται για τις επενδύσεις τους εκτός των εφοπλιστών.

Το παραμύθι της απασχόλησης.

tumblr_m7bbubn0Wl1qap9gno1_1280

Για να τελειώνουμε με το παραμύθι της απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών, για «χάρη» των οποίων από τη δεκαετία του ’60 απαλλάσσονται από τη φορολογία οι εφοπλιστές, ας δούμε και μερικά στοιχεία. Όπως αναφέρει ο Γιώργος Δαούσης (πρόεδρος του Συλλόγου Υπαλλήλων ΝΑΤ), ενώ έχουν καταργηθεί σχεδόν όλοι οι περιορισμοί, η σημαία ευκαιρίας είναι η κύρια προτίμηση των εφοπλιστών για να γλιτώνουν και τα λίγα παραπάνω ευρώ που θα κατέβαλλαν στους Έλληνες ναυτικούς. Κι αυτό γίνεται ενώ οι συνθέσεις για τα Ελληνικής σημαίας πλοία έχουν περιορίσει σε 5-7 άτομα τους απαραίτητους Έλληνες ναυτικούς, των οποίων μάλιστα τις εισφορές στο ταμείο (ΝΑΤ) πληρώνει εξ ολοκλήρου το κράτος. Στην πράξη δε, οι εφοπλιστές κρατάνε Έλληνες μόνο τον πλοίαρχο και τον πρώτο μηχανικό κι αυτό επειδή τους έχουν (ακόμα) μεγαλύτερη εμπιστοσύνη.

Τα μόνα πλοία που εισφέρουν στο ΝΑΤ είναι τα ακτοπλοϊκά, τα οποία βέβαια παίρνουν και γενναίες επιδοτήσεις που συνεχώς αυξάνονται ενώ ταυτόχρονα αυξάνονται και τα -απελευθερωμένα πλέον- ναύλα. Τα ακτοπλοϊκά χρωστούσαν στο ΝΑΤ πάνω από 60 εκ. το 2008, ενώ με το «κλείσιμο» της ΔΑΝΕ, της ΝΕΛ και του Αγούδημου τα χρέη αυτά έχουν πολλαπλασιαστεί. Τα κρουαζιερόπλοια Ελληνικής σημαίας έπρεπε επίσης να εισφέρουν στο ΝΑΤ, αλλά χρόνο με το χρόνο αλλάζουν κι αυτά σημαία, ενώ χρωστούν ακόμα τις εισφορές τους. Τα 4 Ελληνικής σημαίας πλοία του Λούη, που στο μεταξύ αλλάζουν «εθνικότητα», χρωστάνε εισφορές τριών χρόνων. Από τα Ελληνόκτητα 5000 ποντοπόρα πλοία μόνο 800 απομένουν με Ελληνική σημαία και συνεχώς μειώνονται. Πάντοτε τέλος κρατάνε ένα αριθμό πλοίων με Ελληνική σημαία για διάφορους δικούς τους λόγους (π.χ. τα ναυλοσύμφωνα) και φυσικά όχι για να βοηθήσουν τη μητέρα πατρίδα. Σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο 19.000 Eλληνες εν ενεργεία ναυτικοί, ενώ το 2008 ήταν 35.000 και το 1980 ήταν 100.000. Οι συνταξιούχοι είναι 70.000. Το δε Ελληνικό κράτος επιδοτεί πλέον το ΝΑΤ με 1,1 δις ετησίως. Το γραφείο ευρέσεως εργασίας ναυτικών υπάρχει για τους Έλληνες ναυτικούς μόνο σαν ανέκδοτο.

Αμύθητα κέρδη.

20140722_53ce054870178

Σήμερα 1.200 ναυτιλιακές εταιρείες εδρεύουν στον Πειραιά μόνο για τα ποντοπόρα πλοία και πάνω από 2.500 για παντός τύπου, καθώς και πάνω από 700 εταιρείες θαλάσσιου τουρισμού. Όλες απαλλαγμένες από φορολογία με το χέρι του νόμου. Σε ειδική έκδοση της εφημερίδας «Έθνος», τον Ιούνιο του 2008, εκτός από τις 9 φωτογραφίες του τότε υπουργού ναυτιλίας Γ. Βουλγαράκη υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως ότι «έκλεισαν οι πύλες του Λονδρέζικου φορολογικού παράδεισου στους αλλοδαπούς εκατομμυριούχους και άνοιξε πλέον ο δρόμος της φυγής των Ελλήνων εφοπλιστών με προορισμό τον Πειραιά».

Φυσικά οι Έλληνες εφοπλιστές ήδη διατηρούσαν γραφεία και στον Πειραιά και βέβαια δεν έφυγαν από το City. Εξάλλου εκείνοι ξέρουν καλύτερα από όλους τι τους συμφέρει να κάνουν στην κάθε χώρα και με την κάθε σημαία. «Στη βαλίτσα που μετέφερε ο υπ. Ναυτιλίας Γ. Βουλγαράκης στο ταξίδι του στο Λονδίνο προσπάθησε να χωρέσει όσα περισσότερα κίνητρα μπορούσε προκειμένου να δελεάσει την ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα του City», έγραφε σε άρθρο του ο Κ. Νάνος, συνεχίζοντας: «Μέτρα περαιτέρω ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής σημαίας, αλλά και επιπλέον φοροαπαλλαγές, όπως η άρση του μέτρου για τη φορολόγηση των ακινήτων των offshore εταιρειών, τέθηκαν μεταξύ άλλων στο τραπέζι των συζητήσεων». Αλλά και ο τ. υπουργός οικονομικών Γ. Αλογοσκούφης «είχε σπεύσει τότε να απαντήσει καταφατικά στο αίτημα των εφοπλιστών να μη θιγεί η ναυτιλία από την οδηγία της ΕΕ που αφορά στη συγκέντρωση του φόρου κεφαλαίων».

* 49 δις. δολάρια επενδύθηκαν το 2008 για νέα πλοία (στο εξωτερικό), ενώ οι παραγγελίες των Eλλήνων εφοπλιστών σε επίπεδο χωρητικότητας ξεπέρασαν το 50% της συνολικής χωρητικότητας σε παγκόσμιο επίπεδο.

* 67 δις. δολάρια ήταν τα δάνεια των Ελλήνων εφοπλιστών το 2008, κατά κύριο λόγο σε ξένες τράπεζες. Σε Ελληνικές τράπεζες το 2007 εκταμιεύτηκαν σε δάνεια 3,4 περίπου δις δολάρια. Τα διάφορα προϊόντα αντιστάθμισης (swaps) ανήλθαν την ίδια χρονιά στα 13 δις δολάρια.

* οι σημαίες 48 κρατών υψώνονται στα ένδοξα Ελληνόκτητα πλοία.

Για να καταλάβουμε τον δείκτη των ναυλαγορών, αρκεί να πάρουμε για παράδειγμα τον δείκτη ναύλωσης των φορτηγών πλοίων που μεταφέρουν ξηρά φορτία και είναι χωρητικότητας από 90.000 έως 120.000 τόνους. Με βάση τον δείκτη που καθορίζεται από τη διαφορά προσφοράς και ζήτησης, αυτό το πλοίο θα ναυλωθεί κοντά στα 160.000 δολάρια την ημέρα. Το κόστος λειτουργίας συν το κόστος του κεφαλαίου που απαιτήθηκε για να χτιστεί το πλοίο (π.χ. το 2002) δεν ξεπερνάει τα 40.000 ευρώ την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου πλοίου έχει καθαρό κέρδος της τάξης των 70.000 με 80.000 δολαρίων την ημέρα, για όσες μέρες το πλοίο αυτό είναι ναυλωμένο (ειδική έκδοση των «Νέων», 31.5.08). Αν αναλογιστούμε πόσα δεκάδες ή και εκατοντάδες εμπορικά πλοία με διάφορες σημαίες έχουν οι Έλληνες εφοπλιστές, προσεγγίζουμε και τα ποσά που συσσωρεύουν με τα ναύλα – και όλα αφορολόγητα.

H Εθνική-Αντικαπιταλιστική πρόταση.

schwarze_sonne_viii___arbeit_by_terrordoktrin-d4y8i8k

Εμείς ως Εθνικιστές ασφαλώς και δεν διαθέτουμε το μαγικό ραβδί της ακροδεξιάς που θα μείνει στο Ευρώ, στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στο ΝΑΤΟ αλλά ταυτόχρονα θα πουλάει και μαγκιά σε όλους. Ούτε τάζουμε τον επίγειο παράδεισο της “αντιφασιστικής” αριστεράς, που τον είδαμε στα σάπια δόντια των ταλαίπωρων Ανατολικο-ευρωπαίων οι οποίοι ήρθαν από τον κομμουνισμό για γίνουν οι σκλάβοι και οι πόρνες της σάπιας και Σιωνιστικής καπιταλιστικής δύσης.

Ως Σοσιαλιστές αναγνωρίζουμε και έχουμε βαθιά συναίσθηση της δύναμης του κράτους εντός όχι μόνο του γεωγραφικού αλλά και του οικονομικού του ζωτικού μας χώρου. Έχουμε αντιληφθεί αυτό που οι άλλοι δεν θέλουν να γνωρίζετε και δεν θα σας μιλήσουν ποτέ γι αυτό. Για την προτεραιότητα της ένοπλης βίας έναντι της οικονομίας! Γνωρίζουμε ότι η ευημερία του λαού εξαρτάται πρώτα και κύρια από τη δύναμή του να επιβάλει τη λαϊκή θέληση με τα όπλα. Είναι τα όπλα που επιτρέπουν στον εργάτη, τον αγρότη, τον επιστήμονα και τον μηχανικό να παράγουν πλούτο.

Ο φιλελεύθεροι και οι μαρξιστές πιστεύουν στους νόμους της αγοράς εκπεφρασμένους με διαφορετικούς όρους όμως και οι δύο αποκρύπτουν ότι καμιά αγορά δεν είναι ούτε ελεύθερη ούτε ταξικά προσδιορισμένη. Στη φύση όποιος έχει την ένοπλη βία έχει τα πάντα. Οι καπιταλιστές όσο κι αν προπαγανδίζουν τη πίστη τους στην ελεύθερη αγορά να ξέρετε ότι δεν κάνουν βήμα αν δεν έχουν εξασφαλίσει μια συμμαχία με κάποιο κράτος. Το κράτος νομοθετεί, ελέγχει την αγορά, φορολογεί καθορίζει τα πάντα εντός του οικονομικού του ζωτικού χώρου.

Οι εφοπλιστές αν φορολογηθούν δίκαια (όχι με τα ψίχουλα που ζητούσε ο ΣΥΡΙΖΑ) και όλη η υπόλοιπη οικονομία συνεχίσει να καταρρέει μέσα στα πλαίσια του καπιταλισμού και της αστικής δημοκρατίας ασφαλώς και θα φύγουν. Όμως δεν θα έφευγε σημαντικό μέρος αυτών αν εφαρμοζόταν οικονομική και κοινωνική πολιτική του Εθνικού Αντικαπιταλισμού την οποία προτείνουμε. Γι αυτό θέλουμε επανάσταση γιατί μόνο αν γκρεμιστεί συθέμελα ο καπιταλισμός και η άρχουσα τάξη που τον εκφράζει υπάρχει ελπίδα για το έθνος, μόνο τότε θα αναγεννηθεί η φυλή μας από τη παρακμή και τη φτώχεια. Εδώ λοιπόν προτείνουμε ως λύση την ολιστική επιβολή του κράτους στην οικονομία με όλα τα υπαρκτά μέσα.

Οι εφοπλιστές έχουν επενδύσει τεράστια κεφάλαια σε ακίνητα και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και δεν θέλουν όλα αυτά να δημευθούν μέσα σε μια νύκτα. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση εφοπλιστή ο οποίος διώκεται από το ΣΔΟΕ για φοροδιαφυγή 40 εκατομμυρίων ευρώ από τις αγορές 120-130 ακινήτων που πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια. Με αφορμή αυτό ας μην ξεχνάμε ότι όσοι έχουν κατηγορηθεί για οποιοδήποτε οικονομικό παράπτωμα έμμεσα ή άμεσα μπορούν να διωχθούν όχι μόνο ποινικά αλλά και από μυστικές υπηρεσίες και με όλα τα μέσα εκτός κι αν αποφασίσουν όχι μόνο να αφήσουν αλλά και να φέρουν πίσω στη χώρα τις επιχειρήσεις τους. Επίσης η χώρα μας είναι το σταυροδρόμι τριών ηπείρων και ο θαλάσσιος ζωτικός μας χώρος, ο οποίος σε μια Εθνικιστική πολιτεία θα ελέγχεται απολύτως από το πολεμικό ναυτικό, εξασφαλίζει τεράστια κέρδη σε όσα πλοία είναι υπό Ελληνική σημαία, μέσω της ακτοπλοΐας, της μεταφοράς προϊόντων και ειδικά πετρελαίου και υγροποιημένου αερίου από και προς όλη την Ευρώπη. Αρκεί ένας τυπικός “έλεγχος” του πολεμικού ναυτικού ή των λιμενικών αρχών για να προκληθεί μια καθυστέρηση ας πούμε μερικών ορών, σε ένα πλοίο Έλληνα εφοπλιστή υπό ξένη σημαία η οποία σε εβδομαδιαία βάση θα κοστίζει πολλά εκατομμύρια τη στιγμή που ο ανταγωνιστής του με Ελληνική σημαία θα πλέει ανενόχλητος.

Ακόμα να μην ξεχνάμε ότι οι «Έλληνες» εφοπλιστές είχαν ζητήσει την προστασία του πολεμικού μας ναυτικού κατά την εκτέλεση δρομολογίων σε επικίνδυνες θάλασσες, προστασία που θα παρέχεται μόνο σε «συνεργάσιμους» εφοπλιστές οι οποίοι θα απολαμβάνουν και προνομιακά συμβόλαια με το κράτος κατά την ανάθεση μεταφορών για λογαριασμό του. Προτείνουμε την φορολόγηση των κερδών των εφοπλιστών με συντελεστές αντίστοιχους με αυτούς που θα φορολογούνται και οι υπόλοιπες επιχειρήσεις ή εναλλακτικά αντί για υψηλή φορολόγηση των κερδών (περί το 45%) και των υπερκερδών των εφοπλιστών, οι εφοπλιστές υπό Ελληνική σημαία, θα διατηρήσουν όσες φοροαπαλλαγές είναι απαραίτητες προκειμένου να συνασπιστούν και να επενδύσουν παραγωγικά ιδρύοντας μεγάλα ναυπηγεία με χρηματοδότηση των ίδιων, τα οποία θα έχουν αρχικά όλη τη στήριξη του κράτους μέσω φοροαπαλλαγών και κρατικών συμβάσεων ώστε να καταστεί εφικτή η επένδυση. Όταν πλέον γίνει απόσβεση, αυτές οι παραγωγικές μονάδες θα φορολογούνται σε λογικά πλαίσια και θα ενισχυθούν στα πλαίσια μιας εξωτερικής πολιτικής ισχύος, έτσι ώστε να λαμβάνουν παραγγελίες από όσο το δυνατόν περισσότερους πλοιοκτήτες πέραν των φθηνών εργασιών που θα παρέχουν στους εφοπλιστές που θα είναι οι μεγαλομέτοχοι των ναυπηγείων.

Στόχος μας δεν είναι η εξάλειψη του μεγάλου κεφαλαίου αλλά η έμμεση εθνικοποίησή του μέσω της άσκησης του ελέγχου των μέσων παραγωγής από το κράτος, χωρίς όμως να φορτώνουμε στις επιχειρήσεις το βάρος της κρατικής γραφειοκρατίας όπως συμβαίνει στην περίπτωση της άμεσης κρατικοποίησης των μέσων παραγωγής, στην οποία πρέπει να προβούμε μόνο όπου είναι απολύτως αναγκαίο, συμπεριλαμβανομένων και των μονοπωλίων όπως είναι η ενέργεια, η πολεμική βιομηχανία, οι τηλεπικοινωνιακές υποδομές, οι συγκοινωνίες κ.α καθώς και οι τομείς της παιδείας και της υγείας.

Υπάρχει δρόμος και το μόνο που μας λείπει είναι η θέληση να τον βαδίσουμε Εθνικά, Αντικαπιταλιστικά και Ελεύθερα!

Advertisements

Αφήστε ένα σχόλιο

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s